View Single Post
Riktig god morgen, ja!

Jeg laget ikke denne kontoen kun for å kommentere på ditt innlegg, altså. Ikke ble jeg sint heller. Og jeg leser ditt innlegg verken som "attention whoring" eller spesielt frustrerende. Mest følte jeg nok noe oppgitthet av å lese gjennom en "diagnosetråd", og kanskje et snev av hoderisting på bakgrunn av at du synes å tilskrive skylden for din angst og depresjon på fleinsopp.

Hmm... jeg var i ferd med å skrive et lengre svar her inntil jeg innså at det er unødvendig at jeg skal sitte her og bable om hva jeg synes er nyttig/unyttig ut fra mitt perspektiv, i tro om at det kan synes nyttig ut fra ditt perspektiv. Null poeng. Så jeg skal spare deg og forumet for mer mas utover at jeg synes det er synd du leser innlegget mitt som et uttrykk for sinne og frustrasjon over det du skriver. Det kan være at noen har blitt klok av skade og forsøker å indikere at det finnes ting du kan gjøre i livet for å unngå å gå i samme fella. Nyttesløst, men det er lov å håpe!

Supert at du er nysgjerrig og ønsker å forstå deg selv og din egen hjerne, for øvrig - sleng med hjertet så blir det superdupert!

Håper du finner ut av og blir kvitt de plagsomme synsforstyrrelsene dine så fort som mulig.

Vær snill med deg selv