View Single Post
Sitat av villsvin Vis innlegg
Er det noen som har noe å si om dette her? I dag også satt jeg på pcen og stoppet opp for å tenke over noe. Det førte til at jeg ufokuserte på skjermen og da la jeg merke til at ting beveget seg litt. Synes dette er litt skummelt. Er dette helt naturlig? Har jeg fått HPPD? Holder jeg på å få HPPD? Kreves det bare en liten tripp til så blir det skikkelig utløst?
Vis hele sitatet...
Sannsynligvis ikke. Men siden du åpenbart noier veldig angående dette med HPPD - så tror jeg du skal chille litt ned på hobbyen din med å mini-dosere LSD en gang i uka. Vil anbefale deg å ta ett par måneders pause, også deretter vurdere igjen om det er lurt å ta LSD såpass ofte som du tar det.

25I-NBOME ville jeg lagt på hylla om jeg var deg. Alle slike research psykedelika er igrunnen bare tull - når det finnes såpass velprøvde andre psykedelika på markedet. Hvorfor ta 25I-NBOME når du har LSD liksom?

Klipp og lim fra wikipedia:
25I-NBOMe has similar effects to LSD, though users report more negative effects while under the influence and more risk of harm following use as compared to other classic psychedelics.
Vis hele sitatet...
Sist endret av Bearass; 9. oktober 2014 kl. 11:24.