View Single Post
Sitat av boblesaft Vis innlegg
Hei,
En ting jeg har lyst til å prøve, er når jeg kjører ute når det er mørkt (pass på at alle har på sikkerhetsbelte på), så brå-bremser jeg og SKRIKER, og slår kanskje til og med av lysene på bilen.
Vis hele sitatet...
HAHAHA!
Prøvd det!
Øvekjørte i mørket sammen med VLK, faren hans, mora hans og dama. Dama hans satt bak meg, VLK i midten ved siden av henne, mora helt til høyre, faren på passasjersetet. Jeg snakka med faren på forhånd, jeg mente det var lurt, ettersom han hadde ansvar for meg.. Hadde nok blitt feil hvis ikke han hadde visst om dette på forhånd.

Skulle kjøre hjem fra en kveld på restaurant, kjørte litt fort, holdt meg under fartsgrensa, og idet jeg kom til et område der det var ordentlig mørkt, svingte jeg litt kjapt til venstre ,og tilbake, bråbremsa rett etter og skrek som f.
Mora og dama til VLK ble absolutt vettskremt. Faren hans sa at det var virkelig naturtro. VLK ble ikke redd i det hele tatt, for han så alt sammen, og så er han døv..

Glemte å si at dama til VLK aldri sitter på når jeg øvekjører igjen nå.

Og ja, glemte også å nevne at jeg aldri kjører uten at noen har på bilbelte, så alle hadde på bilbelte i denne situasjonen. Tenkte å si det i tilfelle noen lurte.
Sist endret av Verdaling; 14. oktober 2009 kl. 18:40.