Tråd: Sugardating
View Single Post
Anonym bruker
""
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av NodSquad Vis innlegg
Den forskningen var fra 854 kvinner fra henholdsvis Canada, Colombia, Germany, Mexico, South Africa, Thailand, Turkey, United States, and Zambia). Vet ikke hvor like forhold det er der som i Norge.

Men jeg sa at jeg ikke kjenner så godt til alt rundt, og er åpen for nytt syn på saken. Tydelig at du føler veldig sterkt for dette.

De tre neste linkene virka ikke, så hva nå enn det står der kan jeg ikke uttale meg om. Men du kan droppe å fortelle meg hva jeg mener. Jeg sa bare at jeg trodde, betyr ikke at jeg vet. Det tror jeg strengt tatt ikke du gjør heller.

Men ideelt sett så skulle seff ingen trenge å selge seg for penger, men at det finnes folk som gjør det frivillig er det hvertfall ingen tvil om. Om det gjelder for majoriteten i Norge, kanskje ikke. Disse miljøene er jo notorisk vanskelig å finne noen sannhet i ettersom det er kriminalisert. Å kjøpe altså, men det går fortsatt utover de som selger.

Ri videre på den høye hesten din du
Vis hele sitatet...
Du virker ikke interessert i å lære eller endre syn på saken. Ja forskningen fra de ni landene gjelder de landene du sier, ikke Norge. Allikevel er Tyskland er land vi kan sammenligne oss med, og når det i et land hvor sexkjøp til og med er lovlig med tilrettelagte bordeller er 9 av 10 prostituerte som vil slutte på dagen sier det veldig mye om hvor lite de liker jobben sin. I tillegg fremstår det som at du overser det som står om resten av forskningen om hvorfor disse jentene havner i prostitusjon og hvordan skader de får av det?
Jeg oppga også at tallene er helt like her i Norden, 9 av 10 ville sluttet på dagen om de kunne. Dette finner du da forskere og svenske eks prostituerte gjestet God Morgen Sverige, søk etter god morron Sverige og Inte din hora og god morron Sverige Pablo roberto og god morron Sverige Talita.
Det er også intervju med der med de som har forsket på de utenlandske prostituerte som besøker Norden. Virker ikke som du gadd å sjekke ut hverken global slavery index som jeg tipset om, stopthetraffik eller Realstars EU som jobber med statestikk og erfaringer blandt prostituerte i Norden.

Du tror, det er greit, men ikke si du er åpen for å endre syn når du hverken gidder å forholde deg til forskning, prostituertes egne historier og tall, profesjonelle organisasjoner som jobber med dette, eller FN i noen av kildene jeg oppga. Jeg tror ikke, jeg vet, og har personlig snakket med mer enn 300 eskorter i Norge om hvorfor de selger sex og hvordan de har det med det. Jeg både kan mye om dette og føler sterkt for dette
så det har du rett i.

Det finnes selvsagt et fåtall som har valgt det frivillig uten bakmenn, uten økonomiske problemer, og uten psykologiske faktorer som gjør at det brukes som en selvskade, flukt eller utaggering for psykiske problemer (som mange unge gutter heller driver herverk, vold, tagger og selger dop), men disse få er ikke representativt for "jobben" generelt. De som er privilegerte nok til å kunne velge hvem de vil ligge med og ikke, og ha to faste kunder i måneden som betaler 20.000 hver, er ikke representativt. Det blir litt som å si at lederen i Statoil sin lønn er representativt for alle arbeidsfolk i Norge og verden og at hans kontorarbeid representere jobbhverdagen til alle håndverkerne og vaskehjelpene som er utsatt for sosial dumping og bor i ei brakke, men anser det hvertfall bedre enn å bo på gata i hjemlandet.