Tråd: Sugardating
View Single Post
Anonym bruker
""
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av kastrertHankatt Vis innlegg
Ingen gir da bort penger.
Jeg hadde også sett det som en lettelse om jeg kunne fått penger uten å gå på jobb.
Vis hele sitatet...
Slutt a. Å selge sex er ikke som en vanlig jobb. Å selge sex er å utsette sex for økt risiko for å bli drept, utsatt for vold, utsatt for overgrep og ingen andre jobber er det over 70% som får PTSD av, ikke engang blandt soldater. Ingen velger prostitusjon fordi de tenker det kan være inspirerende som en annen jobb og ingen ønsker å ha prostituert på CV'en sin, for valget er ikke noe de velger istedet for en annen jobb men fordi de må.

Her er brev fra en som solgte sex i tre år https://www.aftenposten.no/meninger/...sex-tanja-rahm

"Kjære sexkjøper.

Hvis du tror at jeg noensinne hadde lyst på deg, så tar du gruelig feil. Ikke én eneste gang gikk jeg på jobb med lyst. Mens du lå der, var mine tanker et annet sted. Et sted hvor jeg ikke behøvde å forholde meg til at jeg tillot deg å suge selvrespekten min ut av meg, uten at du brukte så mye som 10 sekunder på å se realitetene eller den virkelige meg i øynene. Når du trodde at du gjorde meg en tjeneste ved å betale meg for en halv eller en hel time, så tar du feil. Jeg ville nemlig heller ha deg raskt inn og raskt ut. Du var kanskje nummer tre, nummer fem, eller nummer åtte den dagen. Trodde du virkelig at jeg mentalt eller fysisk kunne bli tent i samleier med menn jeg ikke valgte selv? Å nei, du. Underlivet mitt brant. Av glidekrem og kondomer.

Du ødela noe inni meg. Når du roste utseendet mitt, kroppen min eller mine seksuelle evner kunne du like gjerne spydd på meg. Du så nemlig ikke mennesket bak. Du så kun det som bekreftet din illusjon om den kåte kvinnen med ustoppelig sexlyst. Og i virkeligheten sa du slett ikke de tingene jeg ville høre. Isteden sa du det du selv trengte å høre. Det som var med på å bekrefte illusjonen, og som gjorde at du ikke behøvde å ta stilling til hvorfor jeg hadde havnet der i en alder av 20 år. I bunn og grunn var du likeglad.
Når du med jevne mellomrom forsøkte å overskride grensene mine ved å kysse meg, stikke fingre opp i meg eller å ta av kondomet, selv om du utmerket godt visste at det ikke var tillatt, så testet du min evne til å si ifra. Og du nøt det når jeg ikke var tydelig nok eller langt på vei var altfor overbærende. Motsatt brukte du det på en syk måte til å komme tilbake og se hvor mye makt du hadde, og hvor langt du kunne gå over grensene mine. Når jeg endelig sa ifra, og gjorde det klart at du ikke skulle komme tilbake hvis du ikke kunne respektere grensene mine, så satte du din ære i å fornedre meg og min rolle som prostituert. Du snakket nedsettende til meg, var truende og grov.

Når du kjøper sex sier det veldig mye om deg, ditt menneskesyn og din seksualitet.
Du nekter å se realitetene i øynene. Du innbiller deg at de du kjøper, ikke er en handelsvare. At de ikke er tvunget ut i prostitusjon. Kanskje tenker du bent frem at du gjør meg en tjeneste, at du gir meg et pusterom, ved å snakke om vær og vind og gi meg litt massasje før du penetrerer underlivet mitt. Men det var ikke en tjeneste. Det du gjorde var å bekrefte mine mistanker om at jeg ikke var verdt mer. At jeg var en maskin som tjente til å la andre utnytte seksualiteten min.

Jeg har mange erfaringer fra prostitusjon. Det gjør meg i stand til å skrive dette brevet til deg. Men det er også et brev jeg helst skulle vært foruten. Det er erfaringer jeg helst ville ha vært foruten. Selv om akkurat du trodde at du var en av de snille kundene.

Det finnes ikke snille kunder. Det finnes kun kunder som bekrefter kvinners negative syn på seg selv."

Dette er kun utdrag, for å lese hva hun syns om kundene og hvor ille det var for henne at folk kjøpte sex så trykk på linken. Advarsel: ikke akuratt pene karakteristikker!