Tråd: Sugardating
View Single Post
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Jeg vet hva som er virkeligheten.
Jeg bare syntes at det ikke er det samme å si at jeg har lyst å spise middag med noen for litt betaling, som å direkte si til noen at jeg har sex med de for x kr.
Vis hele sitatet...
Hvis det ikke er det samme så er det ikke det samme. Om begge deler kalles prostitusjon eller ikke har vel ikke noe å si for det. Det virker som du fisker etter bekreftelse på at det du gjør ikke er å definere som prostitusjon, som om det er ordet prostitusjon som er det som gjør det risikabelt eller skadelig for deg.

Hvis du mener at den transaksjonen du skisserer, der kunden betaler for å spise middag med deg i håp om å kanskje få sex inkludert, er ok, ja så er det vel ok for deg da. Uansett hva den typen transaksjon heter i ordboka. Hvis det innerst inne ikke føles ok for deg, så er det ikke ok, også uavhengig av om det heter prostitusjon eller selskapsdame med forundringspakke.

Det at du er så opptatt av å høre fra andre at det ikke er prostitusjon får meg til å tro at du ikke føler deg så veldig sikker på at det er greit for deg. Det er dét som gjør at jeg kverulerer her, jeg har ikke noe behov for å stemple deg som prostituert. Jeg ville ikke dømt deg om du var det heller. Jeg vil bare ikke at du skal gjøre noe du innerst inne ikke står for, fordi du har klart å sminke det med noen mer spiselige ord.