View Single Post
Anonym bruker
""
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av MrLoveYouAll Vis innlegg
Nei, jeg vet ingenting om TS sine inntekter.

Og ja, folk er forskjellige. Noen hjelper til med å støtte et tafatt liv hvor man skylder på andre, mens noen hjelper til med å sy puter under armene på mennesker - og føre dem dypere og dypere ned i hølet.

Alt jeg vet er at jeg har jobbet på minstelønn i gud vet hvor mange år, og jeg har slitt og grått og hatt det jævlig med inkasso-regninger, helt nødvendige regninger som MÅ betales for å opprettholde "livsstilen" - som allerede var dass.

Jeg kan ikke huske sist jeg hadde 40k på konto, og kan ikke huske å ha klart å spare mer enn en tusenlapp eller to - måned etter måned.

Hvorfor skal TS få misbruke narkotika, skrive 100% kompetent norsk, få gratis omsorg og bo-muligheter. Mens jeg må i ørten jobbintervjuer, betale skatt, bli deprimert av å være blakk og sliten måned etter måned.

Slutt å vær en sutrekjerring og lær folk å fiske for seg selv
Vis hele sitatet...
I utgangspunktet var jeg enig i første kommentaren din jeg, men ut fra det du skriver nå så virker det som at det kom fra sjalusi og bitterhet og ikke "tough love" for å inspirere til å ta ansvar for eget liv. Ehh livet er ikke en konkurranse om å ha det værst og å være bitter på andre som får hjelpen man kanskje selv ikke fikk. Det ekke sånn at fordi man har hatt det dritt selv og slitt så fortjener andre å slite like mye det er holdninga til et pessimistisk rasshøl. Den største sutregubben i tråden her blei faktisk deg nå.