View Single Post
Nykter rusavhengige
PapaMarathon's Avatar
766
Jeg har vært død 3x pga fentanyl i heroine.

Rusen er ikke spesielt god. Det sier pang og du sovner eller dør. Heroin er en varmer og bedre rus.

Skal du virkelig gjøre dette må du gjøre det tryggest mulig.

Brun handsker og munnbind når du behandler stoffet

Hva har du brukt siste uka, og spesielt de siste 48. timene

Hvor mange mg/ml eller mcg/ml er løsningen din?

Hvor mange ml gir nesesparyen på ett trykk?

Har du toleranse på stoffer?

Har du en som kan passe på deg når du gjør det for å ri ge ambulanse?

Som du forstår er dette ganske heavy stoff og ikke noe jeg anbefaler. Heroin hadde vært mye tryggere å injisere for første gang aleine, enn å bruke ukjent fentanyl blanding aleine for første gang.

Personlig er jeg livredd fentanyl og ser i gen grunn til å bruke det når heroin er såpass godt som det er og enklere å justere (farlig det også)

Men fin ut hva du har, og bli enig med deg selv om du er klar til å død i kveld. Er du det og legger ut riktig mengder osv kan noen her med bedre kjennskap enn meg til fentanyl skrive hvor mange ml du kan spraye i nesen din.

Jeg tør personlig ikke selv å komme med et forslag siden jeg har selv død flere ganger av overdoser når noen hsr blandet det inn i heroine min uten at jeg har visst det for å øke styrken.
. Har brukt veldig mye stoff og er ikke redd for noe særlig stoffer bortsett fra fentanyl og karfentsnyl smat et par andre stoffer da.


Viss du ikke finner ut hvor sterk løsningen du har er så hadde jeg droppet det.


Sannsynligvis er den ikke så sterk siden de leverer den i sprayflaske. Vanligvis er helt rein fentanyl i pulverform. Men du veit ikke det og har ikke råd til å ta den sjangsen


Kan du skrive alt som stod på annonsen der du kjøpte den?
Veldig rart du ikke har mer info.

Du vet hva fentanyl er ikke sant?

En kompis av meg død for godt av å røyke noen fentyl platere liksom, skal ikke mer til. Og de er ganske svake. Noen få micro gram eller noe (usikker på eksakte talls siden jeg null ønske om å bruke det)

Pass på deg selv lille mann. Farlige saker du driver med nå...

Til alle som moraliserer :

Kanskje det ikke er så lurt å moraliserer og snakke ned til et individ som tydeligvis har problemer og som lurer på bruke et ukjent stoff i ukjent mengde.

For meg virker det som at jo mer dritt denne personen får jo større sjanse for at ting går galt.

Kom med fakta og gode råd, erfaringer. Jeg ønsker virkelig ikke det blir en ny BSE. Det er fort gjort. Jeg vet det finnes masse fentyl og sjansene for at dette er sant er desverre ganske store så håper folk kan være sakelige og høflige med TS så han kan ta sitt eget valg sol forhåpentligvis ikke innebærer å spille russisk rulett med fentanyl.

Vil han virkelig gjøre det er ddet bedre vi prøver å finne ut hva han har å hjelpe han til å finne en micro dose han kan prøve enn å spre masse negativitet som kan ende med han tar han flaska.

Jeg bestemmer ikke noe her og er bare et normalt medlem, ville bare si hva jeg tenker og hva jeg hadde trengt i samme situasjon.

Kanskje jeg også moraliserer i mitt innlegg, men prøver å holde det saklig og ikke snakk ned til TS.

Vi vet ingenting om han og hvorfor TS ønsker å gjøre dette.


Følger tråden og skal bidra med det jeg kan for å unngå en unødvendig tidlig død her...
Sist endret av PapaMarathon; 12. mai 2019 kl. 13:16. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.