View Single Post
Anonym bruker
""
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Jeg kan forstå at folk kan ty til narkotika i tunge stunder (kreft, skillsmisse, mistet noen med mer) i livet.
Men med alle de negative faktorene som blir nevnt ovenfor så klarer jeg ikke å forstå hvorfor folk har behov for og bruke narkotika rekreasjonelt.
Ikke bare kan du få problemer med politiet, venner, familier, men du må også håndtere de "uønskede" elementene som befinner seg
i typiske rusmiljøer.
Basert på dette så klarer ikke forstå at "rusen" er så viktig, ved unntak av de tilfellene jeg nevnte i første setning.
Vis hele sitatet...
Ordet "narkotika" er jo veldig omfattende. Alt fra cannabis til heroin er narkotika.. Det er forskjell på å bruke cannabis og å bruke kokain eller amfetamin. Noen rusmidler er MYE snillere enn andre. Cannabis rusen gjør deg glad og avslappet og gjør at mat smaker helt sykt godt(heller ingen alvorlige bivirkninger som man kan få ved sterkere stoffer). Tenk deg hvor deilig det er for folk å bruke cannabis etter jobb/på kvelden for å slappe av. Samme som at folk spiser chips, sjokolade og drikker brus/et glass vin på kvelden for å bli glad og slappe av foran TV.

Vet ikke helt hvor jeg går med dette lengre, men håper det finnes et poeng her et sted.