View Single Post
Det er sjelden jeg har tid til å stikke innom hit, grunnet studier og skriving av tre romaner, men nå som jeg først er her vil jeg benytte anledningen til å takke alle som har tatt seg bryet med å svare meg. Responsen har langt overgått mine forventninger (som var veldig lave, grunnet laber respons på Forfatterbloggen), og jeg setter virkelig pris på alle tilbakemeldingene.

Jeg vil også bringe klarhet i et par ting:

Enkelte avsnitt tidlig i teksten -- deriblant beskrivelsen av fjernsynet -- var referanser til favorittboken min, American Psycho. Jeg har fått for vane å inkludere referanser til nevnte bok i mye av det jeg skriver, som en slags satiriske spark til det materialistiske overflodssamfunnet vi lever i, hvor alt handler om å forbruke mest mulig, og hvor mennesker defineres av prisen på merkevarene de eier. Opprinnelig skrev jeg denne rapporten med tanke på publisering andre steder, men jeg valgte til slutt å legge den ut her, da redaksjonen i Natt & Dag -- deriblant tidligere redaktør Audun Vinger, som jeg sendte den til (og som tilsynelatende var interessert i å publisere den, før han sluttet å svare meg) -- sa opp jobbene sine pga. dårlige arbeidsvilkår.

Nå parallellskriver jeg som sagt noen romaner, og jeg tror dere som likte denne rapporten også vil ha glede av i hvert fall et par av romanene mine, når de eventuelt blir utgitt.
Sjekk ut bloggen min for sporadiske utdrag fra romaner og andre skjønnlitterære tekster, litteraturdiskusjoner, filosofi, kritiske blikk på samfunnstrender, m.m.:

http://www.forfatterbloggen.no/roller/page/nuke

Oppdaterer den sjelden nå for tiden, men det kan dukke opp enkelte ting i løpet av overskuelig fremtid.
Sist endret av Zabbath; 12. september 2007 kl. 22:36.