View Single Post
Anonym bruker
""
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Bearass Vis innlegg
Kudos for seriøs tilnærming med blindfold og utfordrende musikk. Men vet ikke helt hva du ønsket med trippen? Ønsket du en behagelig og gøy trip så er det som regel ikke du som bestemmer, men soppen. Selv om det går an å snakke med den og spør etter noe annet.

Soppen kan komme med følelser man ikke ønsker å lytte til, og kan være insisterende helt til du godtar det og du taes videre til andre landskap. (lettere sagt enn gjort). En trip bør vel heller ikke dømmes før den er slutt (kan også være lettere sagt enn gjort).

Denne gang var det altså kjedsomhet som du fikk i fleisen og ikke orka å forholde deg til. Høre for meg ut som litt klassisk venteland med visuals og tøys uten noe større ståhei, som kan være kjedelig absolutt.

LSD er nok mer lystig ja, og lettere som rekreasjonell tripping, samt noe lettere å styre (med mindre man blaster på med større doseringer).
Vis hele sitatet...
Altså, jeg fikk jo "svar" på ting. Dog usikker på om jeg egentlig tror på noe spirituelt rundt hele dette, men man får jo et lite dypdykk i psyken og jeg vet jo jeg sliter med å være i nuet, nyte det som er her å nå, fremfor og alltid skulle se til fortid eller fremtid.

Slik var det vel egentlig litt under trippen også, etter en 30 minutters tid var jeg liksom lei og så frem til "sluttresultatet" eller så frem til å dele med noen osv.

Så, joda jeg fikk bekreftet det jeg trenger å jobbe med, nemlig fokusere på her og nå. Forsøker jeg lese en bok feks gleder jeg meg bare til den er ferdig, fremfor å nyte selve lesingen. Sånn kan det være med enkelte filmer / serier også