View Single Post
Sitat av Verdaling Vis innlegg
Nice!
Dette er absolutt ikke et forum der det blir diskutert kriminelle aktiviteter, heller teoretisk diskusjon om diverse ting. Jeg som er Verdaling, kan mye om hjemmebrent og dop, men roper ikke ut seriøst hva jeg faktisk gjør i Verdal, nettopp fordi det uansett blir fjernet.

EDIT: Go NSO.
EDIT2: Go NSO.
EDIT3: Go NSO.
Vis hele sitatet...
edit 1, 2og 3 er feil. - korrektur: nso.
Uansett, måten Freakforum har blitt fremstilt på i media den siste tiden er oppsiktsvekkende.

Forøvrig er jeg helt enig i følgende sitert fra diskusjonen på dinside:
Det er ingen som oppfordrer noen til noen ting, det er et fora (tidligere undergrunnsfora) hvor mennesker får ytre seg slik dem vil. Å diskutere noe ulovelig gjør det ikke ulovelig i seg selv, og kanskje en skal lese hva en har funnet ut slik at man kan gå mot det isteden for å si "dere er dårlige mennesker".

De fleste jeg kjenner til fra nFF er flotte mennesker som vet hva de gjør, de er oppegående og nyter livet. Arbeider og tjener penger på rederlig vis, men som alle andre har de en hobby - som de blir sett ned på grunnlag av.

Les tripprapporter, les hvorfor enkelte gjør det de gjør, se det fra innsiden og ikke sitt i den boksen du gjør og døm det fra overblikket - det er for trangsynt.

Et flott fora for å være ærlig.
Vis hele sitatet...
Håper at Jon Erland Madsen som skrev artikkelen, gidder å lese kommentarene...
Sist endret av Spelly; 4. november 2009 kl. 13:12.