View Single Post
Sitat av TrippyKing Vis innlegg
Godvirkning, sånn med det samme? Generelt sett, dess kortere tid før plasmakonsentrasjonen i blodet når maks dess mer rus kjenner du. Wikisøk: list of benzodiazepines. Xanor, valium, dormicum, halcion etc.

For "rett i fleisen"-godvirkning må du nesten ha tom mage. Spiste 6mg xanor før jeg la meg en gang og lå oppe et par timer uten å kjenne en dritt. Da hadde jeg spist over en halvkilo kjøtt. Når jeg våkna for å pisse på natta flere timer senere derimot var det såvidt jeg greide å snuble meg bort til dassen.


Godvirkning ellers? Spørs hva du liker... Jeg liker rivotril pga lang virkningstid, deilig svimmelhet og brain zaps ved høye doser og for en person med angstproblematikk er jo den subjektive godvirkningen bedre dess mer anxiolytisk det er..


Ellers er etizolam veldig bra, men det er vel teknisk sett ikke et benzo. Det er heller ikke imovane.
Vis hele sitatet...
jo, zopiklone og imovane er så nært benzo man kan få det, det er jo "benzodiasepinlignende" legemidler. anyway, helt enig i at tom mage er best for rusfølelsen.