View Single Post
Var engang jeg ble så ubeskrivelig fakt på eddibles at mine LSD/Sopp tripper virker milde i forhold. Jeg vil prøve å beskrive så godt jeg kan på normalt språk hvordan det opplevdes. Var en periode i 2019 hvor jeg gikk 3mnd uten noe som helst bruk av hasj. Kjøper 10gram før jula og lager mine eddibles. Jeg har hatt et sykt hasj forbruk og spise 2g+ hasj over dagen eller røyke 1-5gram hasj om dagen var vanlig på vgs. Jeg tar ca 1.5-2gram i eddiblen og spiser den. Jeg ville bli fitte stein, men tenkte aldri over at tolleransen min er så og si null.

Kjente allerede eddiblen kicke inn etter 20min og det var da jeg skjønte at jeg fakka opp. Kicker det inn så raskt betyr det at du er på en heftig dose. Jeg kunne kjenne meg selv blir høyer og høyere for hvert minutt som gikk. Jeg sitter foran pcen og dybe synet og syns feltet mitt forsvinner helt. Nå er jeg veldig bevisst over at jeg tulla veldig med doseringen. Har ekstremt angst fordi jeg har aldri vært så stein før og jeg sitter her og bare blir mer og mer gele i kroppen.

Nå da, dette skjer foran pc skjermen. Jeg begynte å få milde halusinasjoner. De par første gangene jeg røykte pleide jeg å miste dybdesynet, alt ''poppa'' mer og farger spessielt de varme blir mer intense, ser nesten ut som neon lys. Men det som var nå var på et heilt annet nivå. Føltest ut som at windows logoen i høyre hjørne (bruker fortsatt win 7 8) ) så ut som en 3d ball. Så skjer det som i etterkant virkelig har fakket med hodet mitt.
Jeg klarer bare og fokusere på en og en ting av gangen på pcen nå. Delvis pga jeg mentalt er en zombie + synsfeltet er blitt så lite. Jeg ser på skjermen og vil trykke en fane. Jeg fikk dette visuelle bildet av jeg ble plukket opp av en hånd og så sluppet på fanen. Så når jeg ser på en annen ting la oss si windows logoen så ville jeg få dette visuelle bildet av at jeg er inne i windows og hopper mellom fanene som mario. Er veldig vanskelig å beskrive men var som om bevisstheten min deltes seg i to. Jeg skjønte at jeg satt fysisk i stolen, men hadde det visuelle bildet av en liten meg hoppe i mellom bokser og vinduer. Så visst jeg skulle flytte musa som å lukke en fane så ville jeg se på x en i høyre hjørne og få dette veldig veldig detaljerte bildet i hodet mitt hvor jeg hopper ''til'' x en for å kunne trykke den.

Headspacen på denne tiden er helt forferdelig. Umulig å beskrive hvordan, men det var som om alle flaue ting som har skjedd med meg ble slengt tilbake i trynet mitt. Folk som har nær døden opplevelser beskriver hvordan hele livet flasher foran øynene dem sine. Var sånn bare med alle de flaue tinga som har skjedd i livet mitt. Plutselig bare føler jeg meg skitten, fysisk og psykisk. Innså at jeg er en synder og det var her jeg begynte å be til gud for tilgivelse for alt det jeg har gjort. Aldri før har selvtilliten min vært så lav, i denne tilstanden så sverger jeg til gud at jeg aldri skal bevege meg utenfor samfunnet igjen, bare leve i en hule hvor jeg ikke skader noen eller ender opp i flaue situasjoner.

Etterhvert innser jeg at dette er for mye for meg. Klarte bare så vidt og bevege meg fra stolen til senga. Måtte krype på gulvet. Legger meg i senga og lukker øynene, har fortsatt den negative headspacen, men etter en liten stund så begynner jeg å få veldig rare hallusinasjoner. Visst du har tatt sopp så vet du om de mønstrene som oppstår visst du lukker øynene på en høy dose. Jeg fikk akurattt same mønstre bare mye heftigere og veldig ''matematisk korrekte'', bare det jeg ikke kunne se det? Og det er det jeg mener at bevisst heten min ble delt i 2. Fordi på dette stadiet kjenner jeg ting fysisk som napping i huden, uten å kjenne det. Jeg kan ikke forklare med ord fordi det gir ingenting mening det jeg skriver, men det er det beste jeg kan komme til. Du må bare oppleve det for å forstå. Vell jeg passer ut etter en stund.
Jeg la meg i senga i 16-17 tida våkner opp uten vekkerklokka bare en halvtime før jobb fortsatt drit stein. Eneste gangen jeg har vært rusa på jobb. Var ikke før ut på ettermiddagen at jeg begynte å komme ned.

Kort sakt så var denne opplevelsen forferdelig. Jeg har tatt 300uq syre, 6gram sopp på engang, snorta 100mg med ket etc gjort syke syke doser før og takla det bra. Men dette her var så ''alien'' for meg at jeg mista totalt kontroll over tanker etterpå. Følte meg som den største taperen, var en situasjon hvor jeg klarte ikke engang å se i den generelle retningen av kasse dama, turte så vidt å si hei til kollegaer som jeg er kompis med utenfor jobb.
Heldigvis så varte bare dette et par dager, men i ettertid er jeg faktiskt litt stolt over at jeg klarte å holde roen.