View Single Post
Sitat av Utvandrer Vis innlegg
Et sted må samfunnet bøye seg for vitenskap, om ikke i dag så kanskje i morgen.
Informasjonen må bare ut til nok mennesker.

Men jeg skjønner hva du mener og det er derfor jeg mener vi må ta en shotgun approach her.
Så mange som overhode mulig av oss må spamme ned norske rettssaler med denne informasjonen.
Det er god fisk og jeg nekter å tro at 100% av landets dommere er helt hjernedøde.

Til slutt vil en av oss treffe en dommer med mer enn tre hjerneceller som ser at dette sår rimelig tvil til blodprøver slik at de ikke kan brukes i sammenheng med promille, intelligente mennesker har ikke for vane å ignorere ny viten når det blir presentert saklig.

Jeg er faktisk så sikker at jeg vedder en helt ny stillongs.
Vis hele sitatet...
Først må jeg si at jeg admirer engasjementet. Men hva skal det hjelper å spamme rettsaler med dette? De brukes bare for selve rettsakene, og for det andre: dommere bestemmer ikke loven, de bare utfører den. Det er politikere du må overbevise.
De får hundrevis av mailer om diverse saker allerede. Det må kraftigere skyts til, du må drive lobbyvirksomhet og demonstrere.

Og selv med det må du ta til betraktning: cannabis/hasj er ulovlig og dels stigmatisert enda. Så den stilongsen mister du nok fort.