View Single Post
Sitat av *pi Vis innlegg
Helt åpenbart, man kan ikke klandre noen for å ikke ville være sammen med en. Det sagt så forstår jeg jo behovet for en oppklaring hvis hun mener han tror noe har skjedd som faktisk ikke har skjedd. Men kreve det kan man ikke. Det røde flagget jeg ser med fyren er ikke at han gikk, det er hvor sint han ble på henne. Slik hun beskriver det, høres det litt urovekkende ut.

Vi alle våre erfaringer som påvirker bedømmelsen av en situasjon, men jeg tenker ikke typisk mannfolk hver gang jeg ser et rødt flagg. Hvis du blir kvalm av trådstarter så tror jeg muligens problemet ligger i din manglende evne til å skille mellom henne, din ekskjæreste(r) og kvinnfolk generelt. Det er neppe særlig formålstjenlig for deg, og sikkert litt ubehagelig for de det går ut over.
Vis hele sitatet...
Flott svar! det er nettopp det jeg også har reagetr på, altså at han avsluttet alt pga 'hendelsen' Utrykket 'typisk menn' er noe jeg sjelden bruker da vi damene ikke er et hakk bedre, men enig i det du refererer til og tenker også at dett nok er en bitter 'kilde'

Sitat av Deceptive Vis innlegg
Rare svar tiltross, så tror jeg du har svaret ditt her. Han er veldig rask i vendinga, selv om ting var nytt, og selv om du i likhet med meg er over snittet glad i øl. Jeg tenker som du, at alkohol har fått en ufortjent enorm rolle i denne tråden. Vi må faktisk stole på din fremstilling av saken, og basert på hvor konsekvent du har svart her, har jeg vondt for å tro du er uærlig på noe vis. Iallefall ikke mer enn noen andre rundt bordet her.

Du kjenner deg og egne behov og ikke minst grenser selv. Nå har du sagt det, at du fortjener noen som ikke er så usikker at de ghoster deg for ett opplevd «feiltrinn». Du beskyldes jo for å ha vært utro på den ene og/eller andre måten, med en fyr som loppa deg for både øl og sigg da du sovna. Det er også for meg særs logisk at det er vanskelig å få med alt som trengs hvis man er gira på noen og trenger diverse for å leve godt.

Jeg har selv noen helseutfordringer, blant annet at jeg drikker for mye. Jeg nevner det for å være klar rundt egne demoner, og ikke for å ta deg på noen måte. Jeg tror ikke på å kaste stein i glasshus, for det blir jævla mye glass i huet på meg.

Så, summa summarum; det er fint å be om råd, men det er du som alltid skal forholde deg til deg selv. Du føler det du føler, og det er okay. Jeg tenker du fikser dette jeg!
Vis hele sitatet...
Takker for ærlig og fornuftig svar! Jeg har jo fått mange gode svar, men vet at for nettroll er forum som dette er en perfekt arena for å spre dritt til andre uten å måtte stå til ansvar for det...

Godt du også observerte at det ble vel mye forkus på % og det er jo overhode ikke det denne tråden handler om i det hele. Takker for tilitt!

Sitat av Dough Vis innlegg
Den siste til å vurdere det er vel en selv. Hvis vi snur på dette så vil ingen med vettet i behold henge opp om natta med en speeda fyr uten å ha litt tenning selv.

Du skriver og skriver for å rettferdiggjrøe dette å skyve dette over på han men hvordan går det egentlig?

Fyren er voksen og har åpenbart tatt et valg, det burde du vurdere å ta konsekvensen av.
Vis hele sitatet...
Du mener altså at jeg hadde en 'tenning' til speed-kompisen?

Nå skrev jeg ikke dette innlegget for å få kritikk og om du leser svarene jeg har fått av saklige og oppegående folk så er det mange som er uenige i det du skriver. Så lenge en skriver slik som du gjør er det vanskelig for meg å ta deg seriøst og det håper jeg du ser selv...

Sitat av Deceptive Vis innlegg
Rare svar tiltross, så tror jeg du har svaret ditt her. Han er veldig rask i vendinga, selv om ting var nytt, og selv om du i likhet med meg er over snittet glad i øl. Jeg tenker som du, at alkohol har fått en ufortjent enorm rolle i denne tråden. Vi må faktisk stole på din fremstilling av saken, og basert på hvor konsekvent du har svart her, har jeg vondt for å tro du er uærlig på noe vis. Iallefall ikke mer enn noen andre rundt bordet her.

Du kjenner deg og egne behov og ikke minst grenser selv. Nå har du sagt det, at du fortjener noen som ikke er så usikker at de ghoster deg for ett opplevd «feiltrinn». Du beskyldes jo for å ha vært utro på den ene og/eller andre måten, med en fyr som loppa deg for både øl og sigg da du sovna. Det er også for meg særs logisk at det er vanskelig å få med alt som trengs hvis man er gira på noen og trenger diverse for å leve godt.

Jeg har selv noen helseutfordringer, blant annet at jeg drikker for mye. Jeg nevner det for å være klar rundt egne demoner, og ikke for å ta deg på noen måte. Jeg tror ikke på å kaste stein i glasshus, for det blir jævla mye glass i huet på meg.

Så, summa summarum; det er fint å be om råd, men det er du som alltid skal forholde deg til deg selv. Du føler det du føler, og det er okay. Jeg tenker du fikser dette jeg!
Vis hele sitatet...
Takker mye for støtte og oppegående svar! Du skriver at du også er glad i % men skulle trodde det var andre enn deg som var 'litt på en snurr' her inne. Dog har jeg fått flere andre fornuftige svar. Setter pris på at du har troen p¨å meg og det har igunn jeg også. Skal nå prøve Naltroksen som skal redusere suget ved å omstille de små grå og om jeg skulle være av de ca 20% ene som det ikke funker på så finner jeg på noe annet - for å få kustus på utfordringen det skal jeg!

Ja, veldig dumt at en må drive å forsvare seg isteden for å bli tatt seriøst...
Sist endret av Nysgjerrig 73; 24. september 2023 kl. 12:11. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.