View Single Post
Sitat av Nootropics Vis innlegg
En liten update fra meg: Enda har jeg ikke klart å slutte helt med Phenibut, men jeg var nær. Begynte på 500mg igjen etter mye mas og ligger nå på 1g om dagen (fant ut at det var mitt sweet-spot for å unngå abstinenser).

Sikreste måten for meg å skjønne at jeg har abstinenser på er at jeg blir svimmel HVER gang jeg strekker kroppen eller reiser meg opp. Humøret blir også slett, men det er ikke i så stor grad at jeg kan skjønne forbindelsen automatisk. De psykiske plagene er egentlig ikke så ille for meg selv, men hver gang jeg har prøvd å slutte så klager og maser kjæreste, familie osv på at det er noe galt med humøret mitt. Det gjør at jeg sprekker hver gang men jeg kan heller ikke informere dem om min avhengighet.

Magen min er også helt i ubalanse uten phenibut. Folkens, jeg tror virkelig jeg har ødelagt kroppen min denne gangen
Vis hele sitatet...
Flott å høre at du har kommet deg så langt ned, er jo ikke langt fra 500mg til ingenting, selv om det helt sikkert føles sånn.

Selv om det virkelig kan suge der og da, tror du at du klarer å bli helt clean snart? Evt sykemelde deg en uke om du kan for å trappe helt ned? Ville nok vært utrolig befriende i lengden!

Har selv brukt phenibut av og på, men aldri mer enn 4g på en uke.