View Single Post
Sitat av Nydelig Vis innlegg
Bivirkninger jeg opplever dagene etter en enkelt dose phenibut er lavere humør, dårligere søvn, mangel på konsentrasjon, økt angst osv. Bivirkningene er omtrent motsatt av de positive effektene man får av phenibut, bare at de er svakere og strekt over lengre tid. Ved en lav dose er selvsagt ikke de negative effektene veldig sterke, men synes de er merkbare nok til at det aldri er verdt det, da man heller ikke får like mye ut av såpass små doser. Uavhengig av dose synes jeg aldri de negative effektene er verdt det i forhold til effekten man får, er ikke noe fan av prinsippet der man "stjeler" fra resten av uka for å få det bedre bare en dag.
Vis hele sitatet...
Phenibut gir jo vanligvis bedre søvn. Tidligere hadde jeg kun en afterglow dagen etter. Senere har jeg opplevd en litt rar og svakt ubehagelig følelse dagen etter, noe som gjør at jeg sjeldnere bruker phenibut, men ikke noe alvorlig, og ingen effekt på søvn.

Men om du ikke liker det, om det ikke går overens med kroppen din, for all del. Det er ikke din ting. Da vet du det.