View Single Post
Kjøpte Phenibut fra UK på ebay, tok ca 8 dager i frakt.

Første gangen tok jeg 1200mg ca (med måleskjeen) på tom mage når jeg stod opp på morgenen. Spiste ikke før kl 9 (altså 2 timer etterpå). Humøret var på topp, good feeling og snakket med alle. Følte svakt som om jeg svevet på skyer, en slags alkoholeffekt uten selve rusen. Tok det på en såpass bra skoledag (uten fag) at jeg er rimelig sikker på at dagen ble dobbelt så bra pga Phenibuten. har nok aldri blitt så godt kjent med folk så mye som den dagen jeg tok dette, haha. Ellers vil jeg si at etter ca 8 timer blir jeg plutselig skikkelig trøtt, og sovner av. Skjedde begge dagene, på bussen og hjemme.

Dag 2 tok jeg 2000mg, ble litt mye syns jeg, om det var for mye eller om jeg tok 2 dager på rad vet jeg ikke. God følelse og humøret på topp, men følte at effekten "rant litt over" så blir nok å holde meg til ca 1600mg.

Ellers så er jeg fortsatt på dag 2 så kan ikke si noe om bivirkningene enda.

Er til vanlig en ekstremt sjenert type.
Kan godt hende at mye var placebo, men har egentlig ingenting å si da jeg følte meg så mye bedre og ble mye flinkere sosial. Altså det var lettere å være sosial og var aldri nervøs, kunne se folk i øynene under samtaler uten problem.