View Single Post
Oppfatter reglene for dette underforumet som litt uklare på det, virker som det er ganske strengt på å dele kilder selv om et stoff regnes som lovlig. (Jmfr. punkt 4 "SPØRSMÅL OM NETTSIDER SOM SELGER ULOVLIGE ELLER KVASILEGALE STOFFER..." Dette er som sagt et stoff som per i dag regnes som kosttilskudd, men som i utlandet (Russland) regnes som medisin og som under gitte omstendigheter kan gi rusvirkning. Er derfor usikker på om det er ok å gi ut kilder, selv om jeg føler meg trygg på å si at du per i dag ikke kan straffeforfølges innenfor norsk lov for å importere det.)

Om en moderator kommer og sier det er OK kan jeg godt si hvor jeg personlig bestiller fra, men på generell basis kan jeg si at det er ekstremt lett å google seg fram til gode kilder. Selges fra mange velkjente nettbutikker som også selger nootropiske stoffer som piracetam, noopept osv. Du kan også søke deg fram til den tråden på Flashback.org, der diskuterer de åpent kilder på alt mulig. Samme med nootropics-delen på reddit, samt på Longecity.com, hvor menneskelige prøvekaniner går sammen om å spesialbestille kjemiske formuleringer av obskure, nye stoffer som knapt har vært testet på mennesker før. (Det siste vil jeg kalle galskap, ikke faen om jeg vil være prøvekanin på noe som kan ha sjuke effekter på mennesker, men dem om det. Phenibut er førti år gammelt og har vært i klinisk praksis i Russland lenge, så ingen fare der.)
Sist endret av panopticon; 4. juni 2013 kl. 10:44.