View Single Post
Sitat av pilleknaskern Vis innlegg
15-45? Er det autoer du planter da? Min første plante var en OG kush feminisert frø som jeg binda ned og fikk ca 350-400g. Den var heller ikke så veldig stor, men litt bred kanskje.
Vis hele sitatet...
Nei, har intrykk av at den typen jeg fikk 45 av, er rimelig ren sativa. Blir ikke de største budsa akkurat heller. Min erfaring er at dem starter å revegge seg selv etter 9-10 uker, så jeg føler 8-9 uker er maks. Veit ikke om du har sett SOG (sea of green) ? Der mener jeg dem tok sikte på "dverg-dyrking" med et beregna output pr plante, i samme område som meg.400? med tørka vare? Det vil altså si 1,6kg med ferskvare? Syns det hørtes veldig mye ut. Hvertfall for en inneplante. Vet at beregningene på inne kontra ute er VELDIG forskjellige

Sitat av Jerna Vis innlegg
Okay! Ja det er jo mange måter å gjøre ting på, tror du vil være tjent med å gå over til større Potter, f.eks. 26 liter.

Med mindre du bruker Coco istedenfor jord, da kan du ha knøttlita potte visstnok.

Riktig pottestørrelse er litt om og men , men bedre med større enn for liten
Vis hele sitatet...
Har akkurat potta om 30 planter ifra 5 litere til 10 litere. Fant ut at rotsystemet vokste seg alt for fort ut av den. Og ja, man ser merkverdig forskjell ifra 5l til 10l (dem vokser seg ut til bøttekanten uansett). Har en murerbøtte på 17l som jeg skal teste.
Sist endret av random119817; 8. oktober 2021 kl. 20:48. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.