View Single Post
Sitat av druefjes Vis innlegg
Hei, eg tenkte å søke på penger til klær sko og toalettartikler hos nav på særskilt grunnlag siden ikke sosialpengene mine dekker dette! Gjorde dette for ca5 år siden. Jeg lurte på om hvor ofte man kan søke om sånt. Eg mener å ha hørt en hang hvert år. Noen sim vet noe om sånne søknader. Må nevne st eg går på Sosial stønad.

Takk for svar på forhånd
Vis hele sitatet...
be om ny saksbehandler.. helst ei/ en ny i jobb som ønsker å skinne(samt hjelpe mennesker i nød som hun utdannet seg for av ren godsakap,( til sjefen sa at budsjettet er forbeholdt gode statistiske tall som tjener admins famfor de som skaper verdiene).. tar ikke lang tid før de har teambuilding om å være avvisende for det større gode dessverre.. ble ansatt 1200 nye nav direktører(ilagt staben på fem han trenger) under høyre, og samtlige tjener mer enn statsmininsteren. sitter tross alt på 40 % av årlig ststsbudsjett som skal distrubueres nedover.. aeat var tingen, da fikk du jobb på dagen. nå betaler nav 100tusenvis til konsulenter for å vurdere on du er kapabel til å bli tilbudt d du ønsker deg... mens du jobber gratis for trygd, å produserer for bedriften du er i (slåsegitrynetsmiley)(granatsmiley) d:stillsmokin:b: