View Single Post
Sitat av fustercluck Vis innlegg
Ble nysgjerrig, så svarer meg selv:

Chelseaboots / 399,00 kr.
3-pack short trunks / 99,00 kr.
Mønstrede sokker 1 par / 39,90 kr.
Regular Fit Cargobukse / 149,00 kr.
THERMOLITE® lange underbukser / 149,00 kr.
Langermet genser Regular Fit / 89,90 kr
Vindjakke i nylon / 299,00 kr.
Finstrikket pologenser / 199,00 kr.
Hettegenser Regular Fit / 199,00 kr.
Trikotlue / 49,90 kr.
2-pack vanter til skjermer / 99,00 kr.
Vevd skjerf / 99,00 kr.

Sum 2 119,60 kr.
1 år og 9 mnd med 100kr/mnd sparing.

Legg merke til at du må ha absolutt hele denne garderoben på kroppen, for kanskje å tåle riktige kuldegrader. Og når ditt eneste par med sokker eller eneste bukse trenger en vask eller blir våte, må du bare holde senga et døgn mens de tørker.
Vis hele sitatet...
La oss være litt sakelige å la oss si at TS ikke skal gå naken bort å levere søknaden, så noe klær har en da fra før?

Det er jo ikke snakk om at en trenger absolutt hele garderoben. Joda, jeg har også søkt om stønad til klær for mangfoldige år siden. Kjøpte ett par ecco vintersko som jeg har den dag i dag.

Nå får en sway london superundertøy sett til 175kr og vikafjell ulven genser 125kr hos sportoutlet. Samt så jeg også 3 par sokker til 50kr i samme butikken. Og mols kelapa winterboots til 200kr

Skjerf trenger en rett og slett ikke, så lenge en kjøper riktig jakke. Da med høy og litt tett hals. Men uansett, skjerf er ikke rare kostnaden over tid. Og jakke kjøper en til ett par-tre hundre kroner.

Hvis en absolutt må ha skjerf så får en jo det på sparkjøp til 50kr. I samme butikk får en geilomoen lett boblejakke til 249kr. 2-pack t-skjorte til 79kr..

Spare 100kr i mnd er vel basert på at en i alle fall har en boxer på seg i stedet for ett fiken-blad som skjuler det som må skjules