View Single Post
Sitat av snuskatten Vis innlegg
De virker heller ikke særlig bekymret for politiet, som kan sies å ha blitt "jekka ned noen hakk" selv den siste tiden. (google politiskandalen)
Vis hele sitatet...
Ja, jeg har fått med meg denne såkalte politiskandalen. I den anledning har jeg også fått med meg at skinnet til Benedicte Bjørnland fremdeles sitter klistra til tronen i politidirektoratet, og ikke ligger pent tørket og brettet utover gulvet foran peisen til justisministeren slik det burde. Jeg tror vi kan fastslå på bakgrunn av dette alene at politiet foreløpig ikke har blitt jekka ned så mye som en nanometer.
Sitat av Reynolds Vis innlegg
Der oppsummerer vi det slik: "Rusmiddelanalyse innebærer en rekke juridiske problemstillinger. Dersom rusmiddelanalysetjenesten defineres som et forskningsprosjekt, vil det være mulig å omgå enkelte av disse, men det bør også vurderes å foreta lovendringer for å sikre at de som benytter seg av tjenesten, ikke risikerer rettslige konsekvenser."

Kort fortalt er vi lei av å vente på myndighetene og oppretter derfor tjenesten selv. Våre jurister sier de tar eventuelle politianmeldelser med knusende ro.
Vis hele sitatet...
OK, jeg håper virkelig det er så tut og kjør som dere legger opp til. Men sørg i det minste for at utstyret deres har en forsikring som dekker at det går i stykker i politiets varetekt. De trenger ikke å ha en sak de kan få dere dømt for for å ha en sak de kan bruke til å lage faen, og sluttresultatet for laboratoriets del kan fort bli det samme. Bare vær forsiktige, dekk ryggen deres og forvent skittent spill.