View Single Post
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Ok....? Hva i alle dager kommenterer du for her da når du ikke har lyst til å svare på trådstarters spørsmål? Å selge seg var det forresten noen som foreslo men ser det ble sletta for av åpenbare grunner (ikke fordi det er ulovlig men hvor skadelig det er å gjøre). Hun er tydeligvis ute etter råd for å hjelpe henne ut av nød og ikke å ødelegge livet og fremtiden sin enda mere.
Vis hele sitatet...
Jeg kommenterte her fordi jeg er realist. Hun vil ha lovlige forslag. Så langt jeg kan se er det ingen som har klart å komme med ett slikt forslag, som da en skal tjene godt over 100 000kr på en måned.

Helt ærlig, hvor mye tror du de vaskejobbene egentlig drar inn? Og hvor mye tid går vekk til dette? Hvis en først skal se litt realistisk på det.

Jeg velger heller å si sannheten, at hun ikke kommer til å klare dette. Så får hun nesten velge hvordan hun vil løse dette.

At hun har ødelagt livet sitt hittil er bare noe du tror? At det kommer til å skje noe som en helst vil unngå.. Jeg vil helst unngå at jeg ikke kan ta taxi hver dag, eller at jeg ikke har råd til ferien neste måned.

Altså, utdyper en det litt mer kan en gjerne få flere og realistiske forslag til hva en kan gjøre. Kommer det en helst vil unngå uansett hvis en ikke skraper sammen de 60, men en må like vel ha de 60 men kan da fordele de på 2-3 måneder? Eller er de 60 ikke noe å tenke på da siden det er for sent?

Det høres jo ikke så gale ut når en ikke er der hvor en vurderer løsninger som er litt på kanten med loven.