View Single Post
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Igjen, hvordan i helvete kan gutt 18 få mobbingen skrudd opp, da han er anonym?
Om gutt 18 er så redd så må han ikke stille spørsmålet for plutselig er spørsmålet til gutt 18 på forsiden av ung.no og da finner folk ut hvem han er...

Jeg skjønner helt ærlig ikke tankegangen til noen her.
Anonym 18 gutt har fått mobbingen skrudd opp fordi han stilte spørmål på ung.no ?

Please forklar, skjønner ingenting helt ærlig for med mindre gutt 18 har fortalt spørsmålet sitt til venner og familie så er det INGEN som vet hvem "mobbet for liten tiss" er bortsett fra han selv.
Vis hele sitatet...


Jeg er i forholdsvis godt humør i dag så jeg skal prøve en gang til jeg også, hvorfor tror du gutt 18 stilte det spørsmålet på Ung.no? Tenker du han gjorde det fordi han bare casually kom på at hey, dette vet sikkert Ung.no mye bedre enn alle mine mest fortrolige kompiser? Nei, det gjorde han ikke, han synes han selv er på jævla tynn is og hvilken bedre arena å bruke enn Ung.no hvor ingen kjenner han igjen? Helt til en eller annen shitkid synes det er morsomt å tråle nettet for ting han kan booster sitt infantile ego med. Sånn seriøst, synes dette bare er smakløs juvenile shit.

Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Hvem er de?
kvinne 20, gutt 14.

mmm, henge ut folk ass <3

Hva har skjedd med Freak, freak har blitt weird as fuck ass.
Vis hele sitatet...


Neida, Freak har ikke blitt weird. Etter hvert som nettforumet i sin alminnelighet er en levning fra 2000-tallet er det ikke særlig overraskende at the regulars her på bruket etter hvert er blitt voksne mennesker. Voksne mennesker synes sånt er lame, av grunner mange over her har illustrert mesterlig allerede.
Sist endret av equimanthorn; 3. juni 2021 kl. 15:21. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.