Tråd: Skyte MDMA
View Single Post
Travis Bickle
Taxidriver's Avatar
Sitat av Bigman Mikkemus Vis innlegg
Jeg kan si såpass at da jeg skjøt et halv ecstasy nå i helga (ca 100mg vil jeg TRO, basert på sammenligning på drugsdata) så var det aaalt for intenst, jeg måtte skru av musikk, be vennene mine holde kjeft og finne en pose til meg som jeg kunne spy i mens jeg satt helt stille i stolen med en moderat angst. Jeg hørte også en ringelyd (litt som dmt) de første 10 minuttene etter skuddet, samt at musikken vrengte seg (fikk bitelitt sånn lsd vibe av hvordan musikk hørtes ut) sammen med ringelyde. Nå skjøt jeg tross alt ecstasy og ikke molly, jeg testa heller ikke.. Så gud vet hva som var oppi den.
Kommer aldri til å gjøre dette igjen, uansett om det ble gøy når det roet seg ned og jeg sniffet opp siste ecstasyen. Det er alt for overvelmende og kortvarig. Ikke minst er det ganske risikabelt med tanke på hva som kan være i ecstasyen, ikke nødvendivis på overdoserisiko alltids, men opplevelsen kan fort gå til helvete.. I miljøene jeg vanker har det ofte vært funnet ecstasy som inneholdt 2cb, ketamin og amfetamin.
Tenk dere om før dere gjør det
Vis hele sitatet...
Tosk