View Single Post
Sitat av VitoScaletta Vis innlegg
Men hva er normal bruk da Vidarlo?

for olga så er det stua 14 timer hver dag, men for per så er det 8 timer i skauen med motorsag.

ja satt veldig på spissen men hvem definerer normal bruk, oss, Apple, Telenor eller Telia?
Vis hele sitatet...
Har du slik tankegang med alle andre produktet også? Da taper du i så fall mange penger og kan bare glemme å benytte deg av både garanti og reklamasjon på alt som finnes. Men jeg tviler sterkt på at du har slik tankegang når det kommer til andre produkter.

Jeg har i alle fall benyttet meg av reklamasjonsretten ved flere anledninger og fått igjen hele kjøpsbeløpet. Med tankegangen du viser til hadde disse pengene da bare vært tapt fordi at ingen kan jo oppriktig vite at jeg har brukt varen slik den er ment for å brukes.

En kan ikke la produsenter få lov til å ha en slik standard. Da kan en like så greit bare la vær å ha noen garanti eller hva som helst. Hvis da noe går i stykker blir det heller slik at en må bare tenke slik at ting kan jo gå i stykker, og ta hele tapet med ett smil.

Da er det bare å starte å selge egne produkter, med 10 års garanti og bare avfeie alt som kommer inn pga. feil bruk. Vil en virkelig at det skal være slik?