View Single Post
Sitat av *pi Vis innlegg
Det er ganske nedslående hvis det stemmer at bare halve befolkningen har en sunn og trygg tilknytning. Kan ikke tenke meg noe mer samfunnsøkonomisk lønnsømt å sette inn ressurser på enn å bedre den statistikken.
Vis hele sitatet...
Det er sånne tall som alltid får meg til å sette meg litt på bakbeina: Sunn og trygg tilknytning etter hvilke kriterier? Det er formodentlig et gradsspektrum her. Vi kan sikkert fint få både prinsessa og halve kongeriket kategorisert som traumatiserte mennesker med tilknytningsproblemer, men er det da gitt at alle disse menneskene sliter skikkelig? Det høres litt underlig ut. Hva er metrikken?

Sitat av Taxidriver Vis innlegg
Faen, nå fikk du meg til å ta den testen, men måtte jo skrive navn og e-post adresse for å få svar. Det gidder jeg ikke.
Vis hele sitatet...
10minutemail.com
Du får svaret i browseren etter å ha gitt de totally legit personopplysninger, inklusive en robottest som ikke tester om du er en robot. De sender ingenting til addressen du oppgir. Så ikke så forbanna mye GDPR-nagging heller, så tipper de soper opp det meste hvis du lar de. Kinda dodgy.
Sist endret av Myoxocephalus; 20. april 2021 kl. 13:38. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.