View Single Post
Sitat av ThyArtIsMurder Vis innlegg
Nøyaktig hvor finner man nøyaktig de tallene du oppga i tidligere kommentar der, Tøffetom?
Vis hele sitatet...
Diskusjon med forfatteren.

Du tror vel ikke at det er mulig å besvare spørsmålet med en kildehenvisning til noen eksakte prosenter?

Emnet er fantastisk komplekst, men nå var vi så heldig å ha hatt en her inne som kunne sakene sine. Dette er et tilbakevendende spørsmål, men jeg kan ikke dette på nivå nødvendig for hensiktsmessig diskusjon.

Så inntil en annen person som har brukt det siste halvåret på å gå gjennom forskning på emnet kommer med motstridende informasjon, så lar jeg det være.

Take it or leave it.

From here there is a new phase of 5-HT depletion, seen some days after MDMA administration [18, 20, 22, 29, 31, 35, 36, 41, 43, 44, 47-52]. The 5-HT depletion is seen after 3 days, and does not even recover to pre-MDMA levels after a year in some cortical areas [46, 49, 50]. Though incomplete, there is often a pronounced and steady recovery from one week to about 6 months after MDMA [20, 22, 49, 50], which levels out during 7-12 months after MDMA treatment (Fig. 2) [49, 50]. In spite of this, the 5-HT depletion in one case lasted for at least 4 weeks without any recovery [46], and specific brain regio - blant annet. Igjen, dette er en metastudie, informasjonen er sammensatt

*godt mulig jeg husket prosentene feil. Skulle sjekket det for deg hvis jeg ikke var 90% sikker på at du driter hundre null i hele problemstillingen.

Er så kjekt å diskutere med tolk som er mer opptatt av å vinne og hakke på referanser, enn å faktisk diskutere vanskelige emner for å forstå dem bedre
Sist endret av Tøffetom; 16. mars 2021 kl. 15:31. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.