View Single Post
Sitat av *pi Vis innlegg
Helt enig. Du kom ikke med noen som helst opplysninger om dette i tidligere innlegg. Hverken at jenta gråt og følte seg utnyttet eller at fyren har en kynisk drittsekk som latet som han hadde følelser. Tenkte du at det var opplagt, fordi alle menn er kyniske drittsekker dom gjerne utnytter jenter for å få seg et ligg? Det er isåfall et syn på menn som jeg ikke deler. Er du selv en sånn mann?
Vis hele sitatet...
Du tror vel livet er en regnbue og at alle bryr seg om alle andre?

Sitat av *pi Vis innlegg
Helt enig. Du kom ikke med noen som helst opplysninger om dette i tidligere innlegg. Hverken at jenta gråt og følte seg utnyttet eller at fyren har en kynisk drittsekk som latet som han hadde følelser. Tenkte du at det var opplagt, fordi alle menn er kyniske drittsekker dom gjerne utnytter jenter for å få seg et ligg? Det er isåfall et syn på menn som jeg ikke deler. Er du selv en sånn mann?
Vis hele sitatet...
Det at du beskylder meg for å være en sånn person når det er sånne personer jeg argumenterer for å beskytte søsteren min imot sier vel mer om deg enn meg.

Sitat av *pi Vis innlegg
Helt enig. Du kom ikke med noen som helst opplysninger om dette i tidligere innlegg. Hverken at jenta gråt og følte seg utnyttet eller at fyren har en kynisk drittsekk som latet som han hadde følelser. Tenkte du at det var opplagt, fordi alle menn er kyniske drittsekker dom gjerne utnytter jenter for å få seg et ligg? Det er isåfall et syn på menn som jeg ikke deler. Er du selv en sånn mann?
Vis hele sitatet...
Men hvis vi tar til side det du beskylder meg for helt uten grunnlag, hvorfor svarer du meg ikke på mine spørsmål? Er jeg en ond person fordi jeg bryr meg om søsteren min? Er det greit om min 21 år gamle venn prøver seg på min 16 år gamle naive søster? Tror du virkelig at alle menn er ærlig om det de vil og at de aldri "faker" følelser for damer for å ha sex med de?

Også vil jeg gjerne se hva du argumenterer med for at 20+ åringer prøver seg på så vidt lovlige 16 åringer. Vær så snill, fortsett med den spinnville logikken din.
Sist endret av Esteriko; 11. mars 2021 kl. 04:03. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.