View Single Post
Sitat av *pi Vis innlegg
Dette er jo en helt annen situasjon. Selvsagt hadde jeg blitt forbanna om en kompis utnyttet søstera mi seksuelt! Djises. Men det er jo ikke sånn at kvinner som har sex automatisk blir utnyttet, heller ikke søte lillesøstre. De blir voksne de også, selv om det er litt vanskelig for enkelte menn å akseptere den ideen.
Vis hele sitatet...
Hvis du tror dette er en "helt annen situasjon" så kjenner du ikke helt mentaliteten til kåte drittunger fra alder 16-26.

Er veldig åpenbart at de som har diskutert imot meg verken har søster eller er en bror med en søster. Jeg er 26 nå, hadde min bestevenn på 26 manipulert søstra mi på 21 og latet som han hadde følelser for å få sex med hun, som flesteparten av menn gjør i alderen her, så hadde jeg nokk gjort ting som ikke blir nevnt her.

Hvis noen her tror at når søstra mi gråter på skuldra mi over "bestevennen" min som var en drittsekk.. og at han fortsatt er vennen min etterpå.. tenk hvis hun var 16 år og han var 21, hadde det vært det samme da?...

Sitat av *pi Vis innlegg
Dette er jo en helt annen situasjon. Selvsagt hadde jeg blitt forbanna om en kompis utnyttet søstera mi seksuelt! Djises. Men det er jo ikke sånn at kvinner som har sex automatisk blir utnyttet, heller ikke søte lillesøstre. De blir voksne de også, selv om det er litt vanskelig for enkelte menn å akseptere den ideen.
Vis hele sitatet...
Men det du egentlig prøver å si er at jeg er en ond person fordi jeg bryr meg om søstra mi ikke sant?
Sist endret av Esteriko; 11. mars 2021 kl. 02:39. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.