Tråd: Elsker molly
View Single Post
Anonym bruker
""
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Vil du utdype? Hvilke skader har du fått? Så vi andre kan lære av andres feil
Vis hele sitatet...
Skal prøve å utdype litt:
I mine yngre dager, så var jeg som en støvsuger når det kom til dop, Spesielt Weed,MDMA og Kola. En "Addictive" personlighet + venner som holder på med det samme, endte opp i et jeg misbrukte Mdma over en lenger periode. Mens jeg holdt på som værst, så følte jeg at det gikk fint. En helg uten rus og fyll var en ubrukelig helg, og alt jeg gledet meg til hele uken, var helgen.

Det jeg slet mest med var spenningshodepine, det var jeg plaget med i 4. Altså vondt i hodet hver jævla dag. Det er ikke så chill. Var også ganske "tiltaksløs" i et par år, orket ingen ting, og følte meg deprimert. All glede i hverdagen ble borte, gledet meg ikke til noen ting, levde bare for å leve egentlig.

Nå er dette 6-7 år siden og jeg føler meg nogenlunde normal nå. Har kjøpt hus, har dame og jobb. Lever ganske stille og normalt liv. Mentalt tror jeg at jeg er sånn ca tilbake til mitt gamle jeg (vanskelig å vite sikkert, men har det ihvertfall mye bedre nå.)

Jeg føler også at jeg kanskje er en av de som har sluppet billig unna i forhold til misbruket mitt.