Tråd: Lgbtq+
View Single Post
Sitat av Ung og dum Vis innlegg
Ja er helt enig det er bare waste av tid, men jeg er litt usikker på om jeg er homofil eller bi. Gidder ikke komme ut før jeg er litt mer sikker på hvem jeg er.
Vis hele sitatet...
Har ikke noe problem med å forstå at du ikke vil ''komme ut av skapet'' før du er helt sikker på hvor følelsene dine ligger hen ifht. seksualiteten din.
Det er skikkelig synd at vi lever i en verden hvor en må 'svare' for hva man er seksuelt tiltrukket av, i ett utopia skulle man bare kunne kommet hjem til mor og far med den utvalgte og skulle kunne ha sagt noe sånt som:
''Hei mamma, hei pappa, dette er ***** vi har vært sammen en stund, ville dere skulle treffes''
Vis hele sitatet...
Og egentlig ikke mer enn det, ikke vær redd for å bryte med normene du er kjent med. Kjør i ditt tempo, utforsk med sikkerhet og vit at du ikke kan gjøre noe annet galt i enden av livet utenom å ikke ha levd for din egen lykke. Føler skikkelig med deg her og håper du klarer og slå deg til ro med det som surrer i hodet akkurat nå, du har iallefall muligheten til å sende PM her om det skulle være av interesse.

Er ''homo'' selv, og har vært det i 10+ år nå. Har også blitt kjent med mange skeive nettopp pga det.
Sist endret av Jokke; 27. august 2020 kl. 22:43.