View Single Post
Bjørneboe's Avatar
Trådstarter
182
Sitat av luni Vis innlegg
Hva er det du frykter skal skje hvis du ber han ta seg en chill pill og roe ned masingen fem hakk? Vold eller avvisning? Du er sikkert ikke den eneste han er sånn mot. Prøvd å snakke med noen andre i kretsen om det?
Vis hele sitatet...
Frykter førstnevnte litt ja,er vel det at jeg har latt han "bygge" seg opp til å på en måte bli utagbar iom at et har pågått i noen år nå.Det som er irriterende for min del er at jeg egentlig ikke er redd konflikter,men det er akkurat som noen folk "har meg" å han er en av disse. For en mnd siden ble han sinna på en kamerat fordi kompisen ikke ville jobbe på lørdagen og derfor ikke kunne bli med på fylletur fra søndag til mandag(kompisen kunne ha valgt å jobbe på lørdag og fått fri mandag)

Ja,dette med narsissisme er noe jeg har tenkt på,men på en annen side så har han tilgitt tyveri på 40 000 fra en narkoman kamerat.

Han bor et stykke fra meg så har ikke problemet med spørsmål om å "stikke opp" en tur hele tiden lenger å det har hjulpet mye.Men det var en periode han kom til byen vær dag ens æren for å ta en kopp kaffe med meg for så å dra hjem igjen.. Føler han har "perioder" med de 3-4 han omgås og at vi på en måte går på rundgang,men sånn er det kanskje med "vanlig" kameratskap også..
Sist endret av Bjørneboe; 23. mai 2019 kl. 17:03.