View Single Post
FemaleRookie
Trådstarter
61
Sitat av Zabbath Vis innlegg
Hvorfor bare enten eller? Hvorfor ikke både og?

Forøvrig har jeg sett LHS-folk som er positive til innvandring også. Og jeg har sett enkelte kommentarfeltdebattanter som på en saklig måte debatterer de faktiske konsekvensene av innvandringen. Naturligvis blir også disse stemplet som rasister og nazister, til tross for at de bare -- i likhet med Steigan, Traavik og Hustad -- diskuterer økonomiske realiteter og konsekvenser av tøylesløs innvandring.

Men det florerer sikkert av LHS-folk som faktisk er hardbarkede, uvitende, fordomsfulle rasister også. Dog skjønner jeg ikke hva som er vitsen med å mobbe og latterliggjøre dem, slik mange har gjort i denne tråden. (Vel, jo jeg skjønner faktisk vitsen.)
Vis hele sitatet...
Ai, jeg trodde jeg hadde formulert meg i den grad at folk forstod at jeg var ute etter ulike forklaring(er)/teori(er). Nå ser jeg at det kan tolkes annerledes ja. Takk for påminnelsen.

Ja, jeg er enig med deg i påstanden om at mennesker som diskuterer flyktingdebatten negativt med vanlig retorikk får raskt rasistkortet på nakken. Dessverre. Tidligere i tråden skrev jeg noe om det å være politisk korrekt. Selv om man er saklig og snakket negativt om debatten, blir man sett på som politisk ukorrekt

Jeg skumleser tråden og finner ikke et snev av at mange har mobbet dem? Kan du utdype?
Sist endret av Amygdala91; 3. november 2015 kl. 21:12.