View Single Post
FemaleRookie
Trådstarter
61
Sitat av bajjaz Vis innlegg

Jeg mener at jeg kan lese i dine innlegg at du ikke har kjent innvandringens negative konsekvenser på kroppen, da hadde ordlyden vært ganske annerledes.
Du kan lese litt om en familie som har fått smake dette og tenke litt på at det faktisk er andre motiver bak folks innvandringsmotstand enn ren rasisme som vi nordmenn faktisk har hatt lite av, tradisjonelt sett: http://www.aftenposten.no/nyheter/ir...t-7243372.html
Vis hele sitatet...

Du kan mene det du vil. Selv om dette ikke skulle være en debatt om direkte innvandring, kan jeg tilføye at jeg har både positive og negative erfaringer med innvandring og jeg har noen få venner med utenlandsk bakgrunn (er jente, så har flest venninner).

Men for å avslutte denne debatten, kan jeg spørre deg hva du mener er grunnen til at en god del mennesker som har gått "Livets harde skole" ofte er negative til flyktninger, stemmer FrP og poster jevnlig innvandringsfiendtlige innlegg på sin facebook-wall?

Kan det tenkes at de som har gått "Livets harde skole" er i flertall mer negative til flyktingdebatten enn nordmenn generelt?

Eller kan en annen forklaring være at de som har gått "Livets harde skole" er mer aktive i slike debatter enn nordmenn forøvrig?

Hva mener du?
Sist endret av Amygdala91; 3. november 2015 kl. 20:49.