View Single Post
Sitat av slashdot Vis innlegg
Herregud, så hårsår du var. Å påpeike at ei gruppe desverre ser ut til å ha fallt litt på sida av samfunnet er ikkje nødvendigvis mobbing av den gruppa, og om ein skal ha håp om å integrere gruppa (pun intentended) så må ein jo faktisk konstantere problemet? Ikkje var det spesielt nedlatande heller. Han kunne jo skreve at det var ein gjeng slaurer som gjekk på nav, om han var ute etter å mobbe.
Vis hele sitatet...
Hårsår oppfatter jeg til at jeg selv skulle ha blitt krenket.
Jeg har IKKE facebookprofil med "livets harde skole" så jeg føler meg ikke truffet.
Bare irritert over diskusjonens utgangspunkt, som er å sette mennesker i samme bås, en bås som gjør at det er greit å mobbe dem med ord som idioter og hitlersammenlikninger.

Er det greit å diskutere pakistaneres evne til integrering?
Kan vi konstatere at somaliere har/er et problem? eller er det fordomsfullt eller rasistisk?

Nei, igjen er du i overkant hårsår. Å påpeike likskapar i debatten er å påpeike likskapar, og diskutere om det er eit godt diskusjonslandskap. Det må vere lov å trekke visse historiske paralellar, sjølv om folk ikkje er spesielt interessert i å få dei trekt.

På samme måte som det må vere fullstendig legitimt å påpeike at Den Tyske Demokratiske Republikken ikkje var spesielt demokratisk. Kva merkelappar folk set på seg sjølv er ikkje alltid den beste indikatoren.
Vis hele sitatet...
Kan vi diskutere islam og trekke historiske paraleller til folkemordet på armenerne, eller jødene på den arabiske halvøy eller egyptiske koptere.

Kan vi telle alle voldtektene og ta det som en dårlig erfaring med gitte grupper, eller er det fordomsfullt kanskje!?

Kan vi påpeke likheter mellom muslimer i Norge og i ISIS?
Eller er det fordomsfullt?

Aner jeg aksept for doble standarder?