View Single Post
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
Sitat av Zabbath Vis innlegg
Det er altså ikke mulig å ta noe av det han skriver seriøst, bare fordi Provo mener å ha funnet noen "feil" (les: ting som ikke stemmer med Provos verdensbilde) i et par av innleggene hans (som forøvrig sikkert handlet om noe helt annet enn innvandring til Norge).

Okay.
Vis hele sitatet...
Må du gje deg. For det første så har eg lese innlegga sjølv, og analysen min stemmer i stor grad med provo sin. Eg gidd ikkje skrive det sjølv, fordi det tar tid. Og kvifor skal eg gjere det når eg er 98% einig i provo sin analyse?

Det er heller ikkje snakk om eit par av innlegga - gjennomgåande er han ekstremt konspiratorisk anlagt og lite etterettleg. Det er enkelt og greit meir produktivt å totalt kutte han ut som kjelde enn å etterprøve kvar minste påstand. Det er ikkje ein veldig mangel på gode kjelder.

Men igjen - det er total skivebom frå di side, og heilt uvesentleg for debatten. Som eg har påpeikt er det ikkje vanskeleg å komme opp med saklege argument mot innvandring. Det er ikkje vanskeleg å komme opp med saklege argument mot islam. Poenget er at LHS-folka i debattfeltet på db.no ikkje har saklege innlegg. Det er grums, hat og svært lite argumentasjon bak påstandane. Så gratulerer med å ha skapt stråmannen du prøver å feste til meg. Den er faktisk berre ein stråmann.