View Single Post
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
Sitat av Zabbath Vis innlegg
Klarer du å underbygge den påstanden?

Og har du i det hele tatt lest noen av Steigans innlegg om dette temaet? Eller baserer du deg kun på dine egne fordommer mot Steigan?
Vis hele sitatet...
Eg har lese ein del av Steigan sine innlegg, og konklusjonen min er at han har så fantastisk kjeldebruk at det ikkje er mogeleg å ta noko av det han skriv seriøst. Les t.d.
http://freak.no/forum/showpost.php?p...1&postcount=27
http://freak.no/forum/showpost.php?p...3&postcount=24

Det endrer forsåvidt ikkje på premisset i innlegget mitt, nemleg at kritikken din var monumental skivebom, ettersom tråden ikkje omhandlar innvandringsmotstand, men heller ei gruppe som kjem med særs lite saklege påstander om innvandring, og der ein fellesnemnar ser ut til å vere Livet's Harde Skole®.

Sitat av bajjaz Vis innlegg
Det er fordomsfullt og ikke pent sagt om folk han selv setter i samme bås.
Det eneste han vet er faktisk at de har "livets harde skole" i facebookprofilen.
Innlegget hans bærer også preg av at han behersker språket til fulle, så han burde absolutt kunne ha ordlagt seg penere.
Om det da ikke er et ønske fra hans side, å tråkke på folk han selv har plassert under seg på "rangstigen".
Vis hele sitatet...
Herregud, så hårsår du var. Å påpeike at ei gruppe desverre ser ut til å ha fallt litt på sida av samfunnet er ikkje nødvendigvis mobbing av den gruppa, og om ein skal ha håp om å integrere gruppa (pun intentended) så må ein jo faktisk konstantere problemet? Ikkje var det spesielt nedlatande heller. Han kunne jo skreve at det var ein gjeng slaurer som gjekk på nav, om han var ute etter å mobbe.
Sitat av bajjaz Vis innlegg
Det er "hitling" og "brunbeising", og er vel egentlig mest tenkt å vinne en debatt uten argumenter.
Det sier jeg nettopp fordi jeg ser det så ofte brukt om folk som ikke fortjener stempelet. Som i denne tråden, hvor det klistres på alle som mangler utdanning og er mot innvandring.
Ikke alle dem er rasister eller nazister og fortjener ikke den generaliseringen de får i denne tråden.
Vis hele sitatet...
Nei, igjen er du i overkant hårsår. Å påpeike likskapar i debatten er å påpeike likskapar, og diskutere om det er eit godt diskusjonslandskap. Det må vere lov å trekke visse historiske paralellar, sjølv om folk ikkje er spesielt interessert i å få dei trekt.

På samme måte som det må vere fullstendig legitimt å påpeike at Den Tyske Demokratiske Republikken ikkje var spesielt demokratisk. Kva merkelappar folk set på seg sjølv er ikkje alltid den beste indikatoren.
Sist endret av vidarlo; 3. november 2015 kl. 20:03. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.