View Single Post
Sitat av Amygdala91 Vis innlegg
Jeg ser poenget. Jeg vil fremdeles hevde at det fremdeles er politisk ukorrekt å være skeptisk til denne flyktningkatastrofen vi står ovenfor.

Selv for saklige spørsmål, argument og debatt rundt tema som "Kan vi diskutere kostnadene av den totale flyktningstrømmen..?" (Og det trengs absolutt, for her har enten økonomane eller venstresida tatt grundig feil i sine utregninger)., hevder jeg blir sett på som politisk ukorrekt å ta stilling til. Slike spørsmål har nesten blitt litt tabu sett i mine øyner.
Vis hele sitatet...
Syntes det er litt synd at vi som et av verdens rikeste land skal bekymre oss så veldig over hvor mye det koster i det korte løp når det er snakk om folk som flykter fra forferdeligheter de fleste av oss ikke kan forestille oss. Sier i det korte løp fordi jeg lever vel fortsatt i en fjern fantasi om at mennesker er et lands største ressurs, og at det burde være mulig å integrere immigranter på en slik måte at de etter hvert bidrar til den norske økonomi.

Men det er bare hva jeg mener. Folk skal jo selvfølgelig ha rett til å diskutere hva de forskjellige politiske ideene koster