View Single Post
Sitat av Amygdala91 Vis innlegg
Det kan tenkes, men det blir fremdeles bare synsing. Jeg velger også å tro det samme som deg, men det kan ikke dokumenteres vitenskapelig eller vises til undersøkelser. I tillegg skal vi ikke glemme at det er politisk ukorrekt å være negativ til flyktningdebatten.

Her er jeg helt enig med deg. Det er både skremmende og tragisk. Vi finner de samme typene på sider til "libertinius" og "NDL".
Vis hele sitatet...
Tja, klart det er politisk ukorrekt å vere totalitært i mot innvandring - because reasons (á la "dei er muslimar, er svarte i huda, stjele trygda vår, ødelegge vårt "kristne" land, voldtar, slåst og drepe", mv.), men det er over hovudet ikkje politisk ukorrekt å vere kritisk og erkjenne at det er ei vanvittig utfordring med flyktningstraumen.

Det er vel ingen som ikkje kan stille seg bak at ein ikkje ynskjer flyktningstraumar som denne. Det beste hadde naturlegvis vore null krig og trygge land verden over. Samstundes - når dei først skjer, då lyt ein gripe inn, hjelpe menneskja, og sikre tryggheit så lenge det er naudsynt. Ingen set egne kids i ein overfylt gummibåt dersom det er tryggare på land.

Eg meinar skiljet mellom kva ein oppfattar som grei skepsis til flyktningskrisa versus negative haldningar til flyktningsdebatten, går der kvar det går over til rein hets. Dei i kommentarfelta er vanlegvis i denne kategorien.