Tråd: Skyte MDMA
View Single Post
Ungodly freak
Mexxy's Avatar
On-topic:

Prøv å se om emmaen løser seg i kaldt vann. Hvis ingenting løser seg, så tilsett varm. Ikke begynn å foskoke med en gang. Prøv deg frem forsiktig med å varme opp litt og litt til du ser at det løser seg opp. Hvis det ikke funker, så er det kanskje fordi det er i freebaseform og kanskje trenger noen form for syre for å løse seg opp.

Sitat av sorrY Vis innlegg
Spar oss? Jeg har ikke snakka til deg Mexxy. Jeg spurte et spørsmål basert på egne teorier, og sa meninga mi angående en ting jeg brenner noe inni helvete for. Dette er et RUSFORUM. Dvs at man snakker om RUS, og ting rundt det. Jeg er ikke medlem i dette forumet for å fortelle folk at det de driver med er feil eller fantastisk. Men for faen, det må da gå ann å ytre meninger uten at folk blir "butthurt", som du sier.

Kvinneguiden er notert.
Vis hele sitatet...
Lag din egen tråd hvis du skal svare helt irrelevant til hva TS spør om. Vi driter vel i dine personlige meninger. Denne tråden ble laget for å få informasjon om MDMA IV, ikke bitchinga di. Jeg lurer selv på det samme spørsmålet.

Moralisering er lite godt mottatt her, med mindre det er snakk om noe så idiotisk som hvis noen vurderte å prøve å sniffe bensin eller dospray.
Sist endret av Mexxy; 12. juli 2015 kl. 13:39. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.