Tråd: Skyte MDMA
View Single Post
elevatormusician
sorrY's Avatar
236
Sitat av Bothrops Vis innlegg
mdma har vært i bruk siden 80-90 tallet. Du skriver at du ikke skjønner hvorfor folk skyter, og så forklarer du hvorfor i neste setning.
Tror ikke skyting har blitt så mye mer stuereint i det siste, er nok heller at folk føler seg komfortable med å poste spørsmål direkte her uten å komme med unskyldninger og ansvarsfraskrivende introduksjoner.
Vis hele sitatet...
Jeg ventet meg et svar som dette. Og jeg tenker heller ikke å komme med noen rant på hvorfor jeg stiller spørsmål ved TS sin problemstilling.
Men jeg føler allikevel det er legitimt å lure. Håper TS finner en trygg og okei måte å skyte på. Siden det som du sier har eksistert siden 80-tallet finnes det nok flere greie og fine eksempler på dette både her på forumet og ellers online.

Som du også presiserer er det nok lettere å føle seg komfortabel på et onlineforum hvor man er tilnærma "anonym", men det er ikke dermed sagt at man fraskriver seg all mulighet til å bli stilt spørsmål ved. Det er vel det som er vitsen med slike forum. Diskusjon og deling av kunnskap
Sist endret av sorrY; 7. juli 2015 kl. 12:14.