View Single Post
Sky
Sky's Avatar
Trådstarter DonorModerator
Det som derimot kan være artig er å røyke seg en joint når effektene begynner å dabbe av. Smørøyet i trippen er allikevel over på dette stadiet, men god cannabis i riktige mengder vil mest sannsynlig sende deg rett opp igjen, dog denne gangen noe annerledes enn tidligere da cannabisen er inne i bildet. For mange vil også dette gi en veldig smooth comedown og også gjøre det lettere å sovne etterhvert. Ikke at jeg pleier å gjøre det selv, men om man vil dra trippen lengre ut og i en litt annen retning kan dette være et alternativ fremfor å ta enda mer av substansen man tripper på.

På det generelle plan råder jeg egentlig folk å holde cannabisen og trippen hver for seg, da det strengt tatt ikke er nødvendig å kombinere begge på den ene eller den andre måten. Cannabis oppå en tripp er kjent for å kunne lage mer komplikasjoner og intensitet enn det som er nødvendig, samt at cannabis kan ødelegge mye av den mentale klarheten man får av psykedelika (som Bearass påpekte). Men når effektene begynner å dabbe av ser jeg ikke noe galt i å fyre opp litt, om det skulle være ønskelig.