View Single Post
Du kan sammenligne det med flake cola bare at med større linjer så tweaker du ikke, du blir bare fullstendig forvirret på en behagelig måte. Jeg pleier alltid å begynne med en linje på størrelse med en halv fyrstikk og så doserer jeg opp etterhvert som det føles behov for. Det er ganske ukomplisert, tar du for mye så er heldigvis halveringstiden veldig kort. Tar Ketamin som terapi med Diazepam i tunge perioder og det hjelper veldig. Det kan egentlig ikke sammenlignes med syre, men jeg føler åpenbaringer man får på Ketamin faktisk sitter, de er rasjonelle. Det føles det ikke ut som for meg på syre f.eks. Tok ketamin nå i helgen og det gikk opp for meg at jeg måtte ta bedre vare på det jeg har. Det er noe jeg også har tenkt på syre, men den god-artede pliktfølelsen satt igjen og har ikke forsvunnet enda. Svarte Oldefar for første gang på ukesvis, jeg sliter ellers med å se poenget i å ta telefoner fra folk som ringer deg for å spørre hvordan det går uten og egentlig bry seg om svaret - det er vel de som føler seg ensom. Realiserte at det gjør meg ingenting å bry meg tilbake og å faktisk ta telefonen, uansett hvor jævlig fjernt det virker å ha en samtale med noen som liksom kjenner deg så godt men som du føler ingen emosjonelt bånd til.