View Single Post
Anonym bruker
""
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Jeg Syntes ikke noe synd på de her menneskene som tar disse pillene og får konsekvenser. Politiet har gjort de ulovlige for en grunn. I det du velger og innta et ulovlig rusmiddel bryter du norsk lov. Vi får vite fra tidenes morgen hva narkotika fører til. Først er det moro, så utvilker det seg til avhengighet og veldig mange bruker opp penger og drar andre uskyldige inn i dette. Ved å rane dem for å få penger eller gjøre innbrudd hos andre. Foreldre som ikke sover om natta , og mennesker som er redd rundt dem. Med mindre du er 12 år og ikke vet om konsekvenser av rusbruk eller blitt avhengig av medisiner etter en operasjon , syntes jeg ikke noe synd på disse menneskene. det finnes nok av advarsler ute der mot dette. Ja mange sliter psykisk og derfor begynner med rus, men for at man sliter psykisk er det ikke noe unnskylding og bryte loven. Om det så er å ta rusmidler eller om det er å slå til noen. Jeg har sliti veldig psykisk hele oppveksten, men er i dermed sagt at jeg skal ta narkotika eller gjøre ulovlige handlinger. Ja, det går kanskje kun ut over deg her og nå, men det er en grunn til at det er ulovlig. Når du blir avhengig nok går det som regel ut over uskyldige også.
Vis hele sitatet...
Kompis de pillene det er snakk om er ikke ulovlige en gang, de er strengt regulerte. Det innsnevra synet ditt på dette vitner om at du er 12 år gammel; du vet ingenting om fri vilje, traumer og lidelser. Få huet ut av ræva