Tråd: Islamhetsen
View Single Post
Sitat av Kunitsyn Vis innlegg
Jeg er for at norge islamiseres. Jeg ønsker at vi får moskeèr i alle storbyer slik at muslimene kan ha en plass å be når de vil. Vil også at resturantene skal tilrettelegge menyer til mer islamsk mat.

Er viktig å påpeke at det er viktig at vi bidrar til å få flere innvandrere inn i landet slik at vi kan hjelpe dem. Om vi kunne gitt dem en startpakke på 20-30.000 kr med engang de kommer inn i landet + norskkurs + gratis førerkort hadde det vært en god måte å integrere innvandrere på.
Tror det beste kunne vært å innført en ny avgift som vi betaler inn, som går direkte til integrering og innvandrere generelt, for å hjelpe dem mest mulig.

Skjønner ikke hvorfor folk har et så stort hat mot blant annet muslimer..
Vis hele sitatet...
Hvis det er måten du vil gjøre det på, er jeg sterkt imot. Det er på tide at vi i Norge slutter å skal være landet som syr puter under armene på alle som kommer hit. Hvorfor skal jeg måtte betale enda mer fordi en familie plutselig bestemmer seg for å leve livets gode dager på statens regning i Norge? Det får være grenser.

Foreslår heller at vi begrenser innvandringen som er, tar inn det vi trenger til arbeidskraft og flyktninger og gir dem ikke automatisk støtte før de har bestått norsk-kurs.