Tråd: Islamhetsen
View Single Post
Er det ikke på tide å slutte med islamhetsinga, og forstå at vi kan godta denne religionen.
Vis hele sitatet...
Nei, jeg ser ingen grunn til å godta en "religion" som islam (i praksis er det en politisk retning) med sitt apartheidinspirerte samfunnssystem og soleklare rasistiske holdninger. Og merk at det her er snakk om islam som system vi må kjempe mot, ikke muslimer generelt. Mange er imot Israels sionisme, men de færreste er imot semitter. Mange er imot USA's imperialisme, men de færreste er imot amerikanere. Mange er imot islam, men de færreste er imot muslimer.

Norge og den norske befolkning har vist seg eksemplarisk etter at det ble avdekket at gjerningsmannen var etnisk norsk. Jeg tror mange tenkte over "feilen" vi gjorde da vi skyldte på muslimer med en gang, for jeg selv gjorde det.
Vis hele sitatet...
Det var da sannelig noen islamske grupperinger som straks tok på seg ansvaret for R4-bomben, og sa dette bare var begynnelsen for Norge. Tror du det nå er slutt med terrorangrep i Norge siden det var en såkalt landsmann som sto bak det første ordentlige angrepet. Har alle glemt den somalieren som sto i Oslo sentrum for åpen mikrofon noen måneder tilbake og proklamerte at det kunne smelle i Norge om vi (etniske nordmenn altså) ikke slutter å kjempe mot islam (fritt tolket) "dette er ikke en advarsel, bare informasjon". Og i en uke som denne mener altså noen at vi skal bøye nakken og la oss diktere av rasister om hva vi skal mene og hvilken politikk vi skal ha i landet? Da har vi ikke lært noe som helst i helgen.