Tråd: Islamhetsen
View Single Post
Sitat av Ivar Vis innlegg
Er det ikke på tide å godta denne undertrykkende, terroriserende, islamiserende, gale o.s.v. (religionen).
http://www.aftenposten.no/nyheter/ir...cle4184781.ece

+ Les kommentaren "Da alle ble nordmenn" av Inger Anne Olsen
http://www.aftenposten.no/meninger/k...cle4184401.ece

Er det ikke på tide å slutte med islamhetsinga, og forstå at vi kan godta denne religionen. Da mener jeg ikke underkaste oss Islam og innføre sharialover, og jeg tror ikke disse muslimene her er til noe forskjell fra oss andre.

Det har vært og er fortsatt noen ekstremt vonde tider, med tanke på alle ofrene i denne terrorepisoden.

Men jeg selv mener, dette har fått noe godt ut av seg, for jeg husker selv da jeg hørte om denne ulykken så falt Libya-tanken inn i hue mitt med en gang. En eller annen Gadaffitilhenger har sikkert sprengt noe.

Jeg tenkte meg ganske sjapt at muslimer kommer til å få det ganske har i fremtiden, og det klarte vi fint å få bevise de første timene 22/07/2011. Hørte om muslimer som ble slått/- dratt ut av busser/- rivd av hijaber og slått o.s.v.

Mtp hvor dårlig det ville gått for muslimer (det er hvertfall min mening hvis det hadde vært følgende. Terroristen [ABB] hadde vært av muslimsk opprinnelse og da mener jeg ikke hverdagsmuslimen som er barbert. Da mener jeg disse imamene som nå er i Kirka og tenner lys for ofrene, med mange muslimer.

Jeg håper denne ondskapens dag får noe godt ut av seg. Norge og den norske befolkning har vist seg eksemplarisk etter at det ble avdekket at gjerningsmannen var etnisk norsk. Jeg tror mange tenkte over "feilen" vi gjorde da vi skyldte på muslimer med en gang, for jeg selv gjorde det.

Jeg har ikke hørt fra noen muslimer "Alle nordmenn er ikke norske terrorister, men alle som utførte terrorangrep i Norge er nordmenn." Og jeg håper virkelig folk slutter med denne formen for mentalitet med muslimer.

Selv PST har gjort en tabbe der og tenkt den tanken at skjer det terror så er det muslimer sikkert som står bak det. Jeg skjønner at det ikke er mulig for PST og spore opp ABB før han har begått sin terrorhandling, for han var frem til 01/02/03 "eksemplarisk" utifra det jeg får vite av avisene MTP rullebladet o.l. Det har ikke blitt tenkt fra noen hold at det kan være onde nordmenn også. "Bare-muslimer-og-utlendinger-kan-være-onde-mentaliteten" må forsvinne.

Jeg har selv mistet en bekjent, og hatt en skadd venn i Utøya + venner som har mistet sine bekjente. Og jeg tror at alle de som var på den øya der er enige i at monstre finnes i alle farger og former. Og at fordommer må ta slutt, de siste dagene har jeg lest utenlandske/muslimske venners forbannelse over ABB, jeg har sett utlendinger/muslimer som er med på fakkeltog/1minuttsstillheten o.s.v. Altså er muslimene integrert i samfunnet, samtididg som de er i stand til å ha på seg en hijab/burka, og bøyer seg for en Gud et par ganger daglig.

Muslimer er ikke perfekte heller, men det er ikke Islam som gjør dem til noen syke personer, det er dem selv og det som foregår psykisk (oppi hue). Blir de vranglært, så er det ikke fordi den som lærer er en sterkt praktiserende muslim. Det er fordi han har blitt lært opp feil av en person. Jeg vet ikke hva en terrorist blir lært opp med (hjernevaska/trua). Men hvis en følger og sier seg enig i f.eks. alt ABB sier, så vil det dukke opp flere "Høyreekstremistiske/- Kristen/- FRP Tilhenger"

Det var mine meninger hvertfall

Off Topic:
Kjempefin sang; Mitt lille land
http://www.youtube.com/watch?v=qIMRyRu-Mqw
Vis hele sitatet...
Hadde bare de fleste vært like reflektert og ikke så ufattelig arrogante.. Terrorisme og ekstremisme kjenner verken farge, bakgrunn eller religion.

Vårt Land